joi, 13 ianuarie 2011

Desteapta-te romane!

,, Dacă ai impresia că poţi, poţi, iar dacă ai impresia că nu poţi, ai dreptate”- Mary Kay Ash.

Am găsit acest citat întâmplător pe internet, într-o seară şi pot spune că l-am luat ca pe o povaţă dată de cineva drag. Nu-mi venea să cred că o persoană străină îmi poate transmite printr- o frază cât se poate de simplă atâtea lucruri şi mă poate mobiliza.
Nu toţi am avut ocazia să vizităm parcul de distracţii Walt Disney şi poate că nu o vom face niciodată, dar am adus vorba despre parc pentru că am aflat un lucru pe care am simţit că pot să- l împărtăşesc cu voi: se pare că majoritatea oamenilor care merg aici nu sunt uimiţi de mărimea impresionantă a personajelor animate, de atmosfera care te face să te simţi ca într-o poveste care în copilărie ţi- a fost citită de bunici, ci de faptul că din jumătate în jumătate de oră, cineva cu ecuson din personalul parcului(începând de la angajaţii temporari şi până la directorul executiv), se apleacă să ridice hârtii şi ambalaje lăsate în urmă de vizitatori.Şi mai interesant de ştiut este că nu există un sistem de monitorizare, deci nu există posibilitatea de a-i penaliza pe cei care nu fac acest lucru. Dar nici nu este nevoie pentru că toţi fac acest lucru fără a primii ceva în schimb.Şi acum vin cu o întrebare : de ce la ei se poate acest lucru şi la noi nu? Zi de zi trebuie să suportăm din cauza neglijenţei unor semeni.Cât ne mai poate suporta mama natură? Eu sper că ne putem unii forţele pentru a putea oferii naturii: o echipă de oameni gata să o protejeze.Nu ştiu câţi vor vrea să înţeleagă ceea ce am vrut să spun, însă sunt convinsă că mai sunt şi oamenii care vor să citească câteva rânduri ce grăiesc adevărul românesc. Am terminat ceea ce aveam de spus dar nu pot încheia înainte de a vă mulţumi pentru răbdarea de care a- ţi dat dovadă citind acest articol.

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Nu stiam de aceasta chestie, sunt uimit :)

Daniela spunea...

Stiu ce simti nici mie nu mi-a venit sa cred, dar ar trebui sa se practice si la noi in tara ca altfel vom muri ingropati sub mormanele de gunoi.