vineri, 23 ianuarie 2009

Venind azi de la o porcărie de examen, am avut parte de o întrebare foarte neaşteptată:- Duduie, unde opreşte 301,domn'le? Puţin mai în faţă.*i-am răspuns fără a da prea multă importanţă.După foarte puţin timp, ca niciodată, a apărut şi autobuzul fantomă, pe care îl vezi doar odată la o jumătate de oră.M-am urcat după ce am insistat ca domnul drăguţ ce -mi pusese întrebarea să urce înaintea mea.Mi s-a părut că aşa ar fi normal, fiind mai în vârstă, să urce înainte, dar nu şi nu domnul a insistat să urc şi am urcat, după schimbul de amabilităţi schimbate.Măcar oamenii în vârstă să-şi păstreze statutul de oameni bine crescuţi şi cu frica lui Dumnezeu, că cei tineri, ferească sfântul să greşească să-ţi acorde vreodată prioritate.În fine nu asta contează, nu ai cum să îndrepţi cocoşaţii din ţară, mai ales că sunt din ce în ce mai mulţi.M-am urcat în autobuz cum vă ziceam mai devreme şi am ocupat şi un loc, iar lângă mine s-a aşezat domnul acela micuţ, cu ochelari mari, cam ştirb... Văzându-mă foarte abătută, s-a gândit că e momentul să intervină şi m-a rugat să-i citesc horoscopul, fapt ce m-a făcut să zâmbesc puţin, deoarece părea destul de în vârstă şi sincer nu credeam că îi mai arde cuiva de zodiac în situaţia de faţă.Dar în momentul în care mi-a menţionat faptul că este zodia peşti am înţeles de îndată.Peştii, prin definiţie sunt firi pline de viaţă, indiferent de vârsta pe care o au.După ce a văzut că mi-a smuls un mic surâs a început să-mi povestească pe scurt cum a rămas fără soţie, cum a dat anunţ la matrimoniale după câţiva ani de suferinţă, la îndemnul prietenilor, al părintelui.Deja moşuleţul acela simpatic reuşise să mă scoată din starea aia ciudată pe care o aveam de câteva zile.Mi-a povestit cum a fost întâlnirea cu două dintre cele douăzeci de ,,babe", cum le-a numit dumnealui, şi mi-am dat seama că avusese parte de două femei total opuse ,aflate la extreme:una care nu avea nimic dar îşi exprimase din prima dorinţa de a câştiga ceva pe numele ei ca şi garanţie, iar cealaltă, avea un apartament frumos cum ,,nu mai văzusem în viaţa mea, cu un pat imens", dar degeaba ca şi femeie era foarte neîngrijită şi de frică să nu capete ,,vreun pui de sifililis sau mai rău", a fugit cât a văzut cu ochii.Şi iată-l acum, după o grămadă de anii povestind unei străine poveşti destul de delicate, pe care nu toţi au puterea să le dezvăluie.Cred că aş mai avea multe de zis în legătură cu această întâmplare dar sunt convinsă că cei care vor avea răbdarea să citească se vor plictisi în final.Şi nu-mi doresc acest lucru.....

Niciun comentariu: